اون كي بود اون بالا برات جيك جيك ميكرد؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

EhSaN
ساعت8:56---9 آذر 1392


دوستدار علم
ساعت20:33---12 شهريور 1392
سلام :

خوبید من عاشق وب تو هستم راستی من یه وب جدید ساختم میای نویسنده ی ان بشی؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا بیا خسته شدم به همه گفتم هیچ کس نیامد تو بیا


پاسخ: ممنون از پيشنهادتون. ولي من خيلي وقت كنم رو وب خودم مطلب ميذارم. نمي تونم نويسندتون بشم ولي ميام بهتون سرميزنم.


منجی
ساعت21:19---31 مرداد 1392
http://www.cloob.com/behdashtmobinکلوب بهداشت مبین خوشحال میشم عضو شده و اگه تمایل داشتی معاون کلوب بشین

sepehr
ساعت18:50---31 مرداد 1392
ههههههه اینو..شکار میکننا لحظروووو

تینا
ساعت12:54---29 مرداد 1392
سلام عزیزم مرسی سر زدی

وبلاگ خیلی قشنگی داری

مطالبتو دوس دارم

راستی منم لینکت کردم

بازم سر بزن،فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عمومی ، تصاویر(بدون شرح) ، ،

تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 18:28 | نویسنده : فرناز فتح اللهی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.